Somemarkkinoinnissa tärkeintä on oikean kohderyhmän tavoittaminen
Facebook-markkinointi on edelleen ylivoimaisin kanava tavoittaa laajasti ja kohdennetusti sekä matkaa suunnittelevat että Suomessa jo parhaillaan matkailevat turistit
Markkinoinnissa tärkeintä on oikean kohderyhmän tavoittaminen. Facebook-markkinoinnin suurimpia etuja onkin kohdennettavuus. Markkinointi-kampanjoissa hyödynnämme Suomen matkailusta, tapahtumista ja elämyksistä valmiiksi kiinnostuneita, lämpimiä re-targeting kohde-yleisöjä, jotka on kerätty Discovering Finlandin facebook-sivustolta, verkkopalvelusta sekä sähköpostilistalta.
Facebook-markkinointikampanjoiden kohderyhmät ja tavoitteet suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa. Tavoitteina ovat kampanjan laajuudesta riippuen mm. tunnettuuden lisääminen, tavoittaminen, sitouttaminen, brändin rakentaminen, liidien luonti, myynnin lisääminen ja konversiot.